Silnik:
2.434 cm3 4 cylindrowy KUBOTA Diesel, Moc zgodnie z ECE R120 36 kW (49 KM), Turbodoładowany, zbiornik paliwa 54 l
Przekładnia: Manualna: 8 przód/8 tył, z rewersem, w pełni synchronizowana Hydrostat: 3-zakresowy, Tempomat Blokada mechanizmu różnicowego, maksymalna prędkość 30 km / h (w zależności od opon)
Napęd: Dołączny na wszystkie koła
Komfort:
Przestronna platforma kierowcy, regulacja kierownicy, podśietlana deska rozdzielcza szeroko otwierana maska, amortyzowany fotel, sterowanie WOM oraz hydrauliką w zasięgu pracy kierowcy, pojemnik na narzędzia
Układ hydrauliczny: Pompa hydrauliczna ; wspomaganie kierownicy : 18,6 l/min; TUZ + wyjścia hydrauliczne 37 l/min Ciśnienie w ukł. hydraulicznym : 190 bar,
Tylny TUZ: L1501: Kat.II Udźwig dolnych ramion TUZ 1750 kg, 1 x jeden zawór sterujący podwójnego działania Zaczep: Standard Dopuszczalne obciążenie przyczepy (bez hamulców): 2.500 kg Dopuszczalne obciążenie przyczepy (z hamulcami): 6.000 kg
Wymiary: Długość całkowita L1501 : 3.245 mm Wysokość całkowita L1501 (uzależniona od opon): 2.550 mm Rozstaw osi: 1.900 mm
Waga: (L1501 manual): 1.805 kg (L1501 HST): 1.850 kg Prześwit L1501 (uzależniony od opon): 390 mm Max. Obciążenie osi z przodu L1501 (zależne od opon): 1.450 kg Max. Obciążenie osi z tyłu L1501 (zależne od opon): 2.710 kg DMC L1501 (zależna od opon) : 3.435 kg
;
Kubota L1501 to absolutna nowość Kuboty. Solidne i wszechstronne ciągniki serii L poradzą sobie nawet z najbardziej wymagającymi obciążeniami roboczymi. Te potężne miniciągniki oferują szeroki zakres opcji (klimatyzacja kabiny, przekładnia mechaniczna / przekładnia hydrostatyczna / przekładnia Glide Shift itp.) dostosowanych do potrzeb użytkowników.
Wysokowydajne prowadzenie: Zautomatyzowane zarządzanie pompą hydrostatyczną i silnikiem zapewnia optymalną moc w każdych warunkach pracy oraz wygodę operatora. Zestaw wskaźników wyświetla różne funkcje, umożliwiając skoncentrowanie się na wykonywanej pracy. Mniejsza potrzeba manipulowania elementami sterującymi zwiększa komfort operatora.