Producent
KUBOTA
Cena
113000 zł NETTO
Producent
KUBOTA
Cena
113000 zł NETTO
Silnik: 2.434 cm3 4-cylindrowy silnik Diesla KUBOTA,CRS, EGR, DPF, poziom emisji Stage V Moc silnika UN EC 120 33 kW (44,9 KM), zbiornik paliwa 50 l
Skrzynia biegów: Manualna: 4 w pełni zsynchronizowane przełożenia główne, dwa zakresy reduktora, rewers mechaniczny, synchronizowany Funkcja tempomatu. Blokada tylnego mechanizmu różnicowego, maksymalna prędkość 30 km/h (w zależności od ogumienia) Napęd na cztery koła: dołączany napęd na cztery koła
Komfort: Przestronny pokład operatora, regulacja kierownicy, łącznik centralny podświetlenie deski rozdzielczej, szeroko otwierana maska silnika, amortyzowany fotel kierowcy ergonomicznie rozmieszczone elementy sterujące, Elektroniczny gaz ręczny, elektroniczna pamięć 2 prędkości obrotowych silnika
Wały odbioru mocy: Tylny wał odbioru mocy dołączany hydraulicznie pod obciążeniem, 540 obr./min
Układ hydrauliczny: Regulacja pozycyjna tylnego TUZ, wydatek układu hydraulicznego 54,2 l/min (TUZ + wyjścia hydraulczne - 35,6 l/min; wspomaganie układu kierowniczego - 18,6 l//min), Maks. ciśnienie robocze 190 barów, tylny TUZ kat. I, Teleskopowane dolne ramiona tylnego TUZ Udźwig na końcówkach dolnych ramion tylnego TUZ 1750 kg, Seryjnie wyposażony z tyłu w: 1 x zawór sterujący dwustronnego działania
Belka zaczepowa: Standard Dopuszczalna masa przyczepy niehamowanej: 1.500 kg
Wymiary: Długość całkowita (bez obciążników i przedniego TUZ / z przednim TUZ): 3.310-3.780 mm Wysokość całkowita z ramą ROPS (ogumienie tył 13,6-24): 2.420 mm
Rozstaw osi: 1.895 mm Masa własna: (L1-452 przekładnia manualna z ramą ROPS): 1.765 kg
Mocne silniki czterocylindrowe Kubota o pojemności 2434 cm³ i mocy 45 lub 51 KM. Zgodność z normą emisji spalin Stage V: mniejsze oddziaływanie na środowisko, niższe zużycie paliwa. Obszerny zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów Łatwość codziennej obsługi dzięki otwierającej się szeroko, jednoczęściowej masce silnika
Łatwość manewrowania za sprawą wspomagania kierownicy. Imponująca zwrotność dzięki przedniej osi z przekładnią kątową.
Nowa konstrukcja pokładu operatora zapewnia imponujący poziom komfortu i ergonomii. Doskonała wygoda za sprawą płaskiej podłogi. Intuicyjnie rozmieszczone elementy sterujące Seryjne wspomaganie kierownicy