Producent
Kubota
Cena
130000 zł NETTO
Producent
Kubota
Cena
130000 zł NETTO
Specyfikacja techniczna:
Silnik: 2.434 cm3 4-cylindrowy
Skrzynia biegów: Manualna: 8/8, 4 w pełni zsynchronizowane przełożenia główne, 2 zakresy reduktora synchronizowany rewers mechaniczny, funkcja tempomatu
Napęd na cztery koła: dołączany napęd na cztery koła
Komfort: Przestronny pokład operatora, regulacja kierownicy, łącznik centralny podświetlenie deski rozdzielczej, szeroko otwierana maska silnika, amortyzowany fotel kierowcy Ergonomicznie rozmieszczone elementy sterujące, Elektroniczny gaz ręczny, elektroniczna pamięć 2 prędkości obrotowych silnika
Kabina Naglak: Kabina bezpieczeństwa ze zintegrowanym zabezpieczeniem przed przewróceniem, uchylną szybą przednią i tylną, 2 wydajne światła robocze z przodu i z tyłu, wycieraczka szyby przedniej i tylnej ze spryskiwaczem okładzina wewnętrzna z izolacją akustyczną, przyciemniane szyby bezpieczne, ogrzewanie kabiny z 3-stopniową dmuchawą, zamykane drzwi z poręczami, wieszaki na ubrania, przygotowanie pod radio, gniazdo 12 V, obrotowa lampa ostrzegawcza
Wały odbioru mocy: Tylny wał odbioru mocy załączany hydraulicznie pod obciążeniem, 540 obr./min
Układ hydrauliczny: Regulacja pozycyjna tylnego TUZ, wydatek hydrauliki 54,2 l/min (TUZ + wyjścia hydrauliczne - 35,6 l/min; wspomaganie układu kierowniczego - 18,6 l//min), Maks. ciśnienie robocze 190 barów, tylny TUZ kat. I, Teleskopowane dolne ramiona tylnego TUZ, Udźwig na końcówkach dolnych ramion tylnego TUZ 1750 kg, Seryjnie wyposażony z tyłu w: 1 x zawór sterujący dwustronnego działania
Belka zaczepowa: Standard Dopuszczalna masa przyczepy niehamowanej:1.500 kg Wymiary: Długość całkowita (bez obciążników i przedniego TUZ / z przednim TUZ): 3.455-3.850 mm Wysokość całkowita z ramą ROPS (ogumienie tył 340/85R28): 2.555 mm Wysokość całkowita z kabiną Naglak (ogumienie tył 340/85R28) 2.370 mm Rozstaw osi: 1.915 mm
Masa własna: (L1-522 ROPS z przekładnią manualną) 1.960 kg
Wytrzymały i świetnie wyposażony, nowy ciągnik serii L1 doskonale dopasowuje się do potrzeb użytkownika. Mocne silniki wysokoprężne, solidny układ przeniesienia napędu, wysoki udźwig – atuty te udowadniają doskonały stosunek jakości ciągnika do jego ceny.
Maszyny serii L1 napędzają 4-cylindrowe silniki wysokoprężne Kubota o pojemności skokowej 2434 cm² i mocy 45 lub 51 KM. Dzięki systemowi Common Rail, układowi recyrkulacji spalin i filtrowi cząstek stałych te jednostki napędowe spełniają najnowsze europejskie normy emisji spalin Stage V. Technologia wysokociśnieniowego wtrysku bezpośredniego zapewnia precyzyjne dawkowanie paliwa dla lepszych osiągów i mniejszego zużycia paliwa.
Przeniesienie napędu : 8/8, 4 w pełni zsynchronizowane przełożenia główne 2 zakresy reduktora synchronizowany Rewers mechaniczny Precyzyjna praca przekładni Łatwość manewrowania za sprawą wspomagania kierownicy Blokada tylnego mechanizmu różnicowego
Zapraszam.
795109733 Marcin